top of page

Renault Diyalog’a Avrupa’nın En İyi Çağrı Merkezi Dalında Bronz Madalya


Renault Diyalog, bu yıl 19’uncusu düzenlenen Avrupa’nın en eski ve en geniş katılımlı yarışması olan ECCCSA’da (Avrupa Çağrı Merkezi & Müşteri Hizmetleri Ödülleri) “En İyi Çağrı Merkezi” dalında Bronz Madalya sahibi oldu.


Jüri üyeleri arasında Vodafone, Bank of Scotland, Deloitte, Hermes ve Air France gibi önemli markaların yöneticilerinin bulunduğu yarışma, 19 ülkeden 100’ün üzerinde markanın ve 1200 kişinin katılımı ile Londra Battersea Evolution Venue’de gerçekleşti.


Ticarete olan katkı, operasyonel yetkinlik, yaratıcılık ve inovasyon, müşteri odaklılığı, çalışana verilen değer ve endüstriye yapılan katkı gibi kategorilerin değerlendirildiği yarışmada, Renault MAİS ve Webhelp Türkiye işbirliği ile Şubat ayında hayata geçirilen Renault Diyalog, “En İyi Çağrı Merkezi” dalında Bronz Madalya sahibi olarak, başarısını ödüllendirdi.



Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page