1989 yılında kurulan Protel, konuk ağırlama teknoloji çözümleri alanında Türkiye’nin en köklü ve yenilikçi şirketleri arasında yer almaktadır. Konaklama ve yiyecek-içecek sektörlerine yazılım ve donanım altyapısı sağlamakta, otel ve restoranlara yönelik uçtan uca yönetim ve operasyon çözümleri sunmaktadır. Sunduğu teknoloji çözümleriyle, işletmelerde yönetim ve operasyonu kolaylaştırırken verimliliği arttırmayı hedeflemektedir. Protel’in çözümleri bugün Türkiye genelinde 8.500’e yakın aktif müşteri, 100.000’den fazla otel odası, 12.000 POS terminali ve indirilme sayısı toplamda 700.000’i bulan mobil uygulamalarda kullanılmaktadır.
Protel, 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle, turizm teknoloji tedarikçisi olarak işletmecinin “işini”, misafirin de konaklama deneyimini, baştan sona her aşamada, kapsayacak şekilde kurgulanmış bir ürün yelpazesine sahiptir.
Otel ve restoranlara uçtan uca sunduğu teknolojik çözümler arasında; restoranlar için bulut tabanlı restoran yönetim sistemi Oracle Simphony ve Micros 3700, omni-channel satış ve sadakat çözümü, pek çok entegrasyon ve farklı donanımlar; otel sektörü için otel yönetim sistemi Oracle Opera ve Suite 8, spa - wellness, golf yönetimi sistemi Reservation Assistant ve CRM uygulamaları yer almaktadır.
Ayrıca e-dönüşüm çözümleri, 5000’den fazla 3.parti sistemle hazır entegrasyon, mobil uygulamalar ve back-office çözümleri de sunulmaktadır.