top of page

Procat, Yeni CXO'su Murat Sav ile Teknoloji ve Müşteri Deneyimindeki Gücüne Güç Kattı




Kurulduğu 2004 yılından beri yeni teknolojilere yatırım yaparak çağrı merkezi dünyasında “Güvenilir iş ortağınız” mottosuyla yükselişini sürdüren Procat, son yıllarda gerçekleştirdiği projeleri ile sektörde adından sıkça söz ettiriyor.


Özellikle 2016 yılından itibaren yurtdışı projelere daha fazla yönelen Procat ekibine alanında uzman isimleri katarak büyümeye ve gelişmeye devam ediyor.

Öğrenimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi Matematik Bölümü’nde tamamlayan Murat Sav, 2021 yılı itibariyle Procat bünyesinde Chief Experience Officer (CXO) görevine başladı. Murat Sav, sırasıyla Ereğli Demir Çelik, Intertech ve ITD gibi sektöründe öncü firmalarda Yazılım Mühendisi, Proje Yöneticisi ve üst düzey yönetici olarak çalıştı. Bankacılık uygulamaları, İnternet Bankacılığı, ERP gibi uygulama projelerinin yanı sıra birçok altyapı ve altyapı dönüşüm projesini yönetti. Son olarak Burgan Bank’ta Bilgi Sistemlerinden Sorumlu Grup Başkanı ve Altyapı ve Hizmet Yönetimi’nden sorumlu Grup Başkanı olarak çalıştı. Başta Bilgi teknolojileri dönüşümü ve Banka Dijital dönüşümü olmak üzere birçok iş, yönetim ve teknoloji projelerinde yer aldı ve yönetti.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page