top of page

Procat'te Chief Operating Officer (COO) Görevine Eniz Akdağ Atandı.

Güncelleme tarihi: 16 Tem 2024




Kurulduğu 2004 yılından beri yeni teknolojilere yatırım yaparak çağrı merkezi dünyasında “Güvenilir iş ortağınız” mottosuyla yükselişini sürdüren Procat, son yıllarda gerçekleştirdiği projeleri ile sektörde adından sıkça söz ettiriyor. Özellikle 2016 yılından itibaren yurtdışı projelere daha fazla yönelen Procat, 2020 yılı itibariyle pek çok uluslararası BPO projesini de bünyesine dahil etti. Procat, alanında uzman isimleri bünyesine katarak büyümeye ve gelişmeye devam ediyor.


Son olarak Türk Telekom Grubu şirketlerinden Assistt’te Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev almış olan Eniz Akdağ Eylül ayı itibariyle Procat’e Chief Operating Officer (COO) görevine atandı. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olan Akdağ daha önce sırasıyla Telsim, Vodafone, Avea ve Türk Telekom gibi sektörünün öncü kuruluşlarının çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri operasyonlarında üst düzey yöneticilik görevlerini yürüttü. Çağrı merkezi yönetiminin yanında, dönüşüm projeleri, dijital kanallar ve yeni teknolojilerin çağrı merkezlerine entegrasyonu projelerinde de yer aldı.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page