Avrupa Birliği, Milli Eğitim Bakanlığı ve Yüksek Öğretim Kurumu işbirliği ile Türkiye’de mesleki eğitim konusunda, bir yandan iş dünyasının gereksinim duyduğu nitelikte işgücü oluşmasına diğer yandan da gençlerin ekonomik yaşama daha erken girip genç işsizliğinin azaltılmasına cevap vermek için “Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Geliştirilmesi Projesi” (METEK) başlatılmıştır.
Bu anlamda Meslek Liselerinde de çağrı merkezi bölümü açılması konusu gündemde olup konuyla ilgili Milli Eğitim Bakanlığı tarafından derneğimiz de çalıştaylara davet edilmiştir. METEK kapsamında yürütülen çalışma için Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri Meslek Analizi ve Müfredat Geliştirme Çalıştay’larına Ankara Başkent Öğretmenevi’nde katılarak görüş ve yönlendirmelerimizle projeye katkı sağladık.
Çalıştaylara üye kuruluşlarımızdan İNGBank, Teleperformance, Turkcell Global Bilgi, Arvato ve Defacto İstanbul ile birlikte katılım gösterdik.
Çağrı Merkezi sektöründe Müşteri Temsilcisi olarak çalışacak meslek lisesi öğrencisinin, güncel ve doğru sektör bilgisi ve beklentisi ile eğitim almasına destek veren bu projenin bir katılımcısı olmaktan Çağrı Merkezleri Derneği olarak büyük mutluluk duyuyoruz.