Marm Assistance, müşteri hizmetleri alanında gösterdiği üstün performans ve yenilikçi
çözümlerle European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) ödüllerinde
‘Müşteri Hizmetlerinde En İyi İnovasyon’ kategorisinde finalist olmanın gururunu yaşıyor. İngiltere'de düzenlenecek olan bu prestijli ödül törenine, Avrupa'nın dört bir yanından 100'den fazla firma katıldı. Marm Assistance, bu zorlu rekabette finale kalmayı başardı.
Bu başarı, Marm Assistance’ın geliştirdiği m-sarj projesinin müşteri hizmetlerindeki inovasyon
alanında gösterdiği başarının bir kanıtıdır. Proje, İstanbul’daki elektrikli araç kullanıcılarına 7/24 hızlı mobil şarj hizmeti sunarak, sürücülerin şarj istasyonlarına ulaşamama endişesini ortadan kaldırmakta ve çevresel sürdürülebilirliğe katkıda bulunmaktadır.
Marm Assistance’ın finalist olarak yer aldığı bu kategorideki başarısı, ekibinin özverili çalışmasının ve sektör ihtiyaçlarını öngörerek geliştirdiği yenilikçi çözümlerin bir sonucudur. M-sarj projesi, elektrikli araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılayarak müşteri memnuniyetini ve
operasyonel verimliliği önemli ölçüde artırmaktadır. Bu başarı, Marm Assistance’ın müşteri
hizmetlerinde sektör lideri olma konusundaki kararlılığını da pekiştirmektedir.
Marm Assistance, sürdürülebilir ulaşım çözümlerine verdiği önemle, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için çalışmalarına devam edecektir. Marm Assistance ekibi, İngiltere’de yapılacak sunumda firmayı en iyi şekilde temsil etmeyi hedeflemektedir.