top of page

Kale Kilit'ten Çalışanlarına Müşteri Odaklı Hizmet Becerilerini Geliştirme Eğitimi


Kale Kilit çağrı merkezi ve teknik servis hizmet ekibi, katıldıkları 1 günlük Müşteri Odaklı Hizmet Becerilerini Geliştirme eğitimiyle, müşteri odaklı tutum ve davranışlar ve öğrenilen becerilerin davranışa dönüştürülmesi konusunda yetkinler edindi.


2-3 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşen eğitimde ayrıca dış müşteri kadar iç müşterinin de önemine değinilirken, farklı seviyedeki sektörlerden verilen örneklerle konunun pekiştirilmesine çalışıldı. 


PDR internatioal Grup eğitim danışmanı Ebru Demirci tarafından yönetilen eğitim sürecinde, eğitime katılan tüm çalışanların eğitim süresince oldukça keyifli anlar yaşadığı görüldü.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page