top of page

İBB Halkla İlişkiler Müdürü Olarak Atanan Fulya Solmaz'ı Ziyaret Ettik




Dernek olarak 2017 yılından beri üyelerimiz arasında yer alan İBB Alo 153 Çağrı Merkezi’ni, İstanbul Halkalı’da bulunan operasyon merkezinde ziyaret ederek, Halkla İlişkiler Müdürü olarak atanan Fulya Solmaz’a yeni görevi için başarı dileklerimizi ilettik.

Dernek Genel Sekreterimiz Demet Koçkal ve Kurumsal İletişim Uzmanımız Emre Sakallıoğlu tarafından gerçekleşen ziyaretimiz sırasında İBB Halkla İlişkiler Müdürü Fulya Solmaz, Çağrı Merkezi Müdür Yardımcısı Nihan Yücel, Eğitim ve Rehberlik Değerlendirme Şefi Sevcan Ada ile çağrı merkezlerinin bugünü ve geleceği ile ilgili keyifli bir sohbet gerçekleştirdik.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page