top of page

İŞKUR ve ÇMD’nin İşbirliği!



Aktif İşgücü Hizmetleri Daire Başkanı Mehmet Aslan’ı makamında ziyaret ettik. Derneğimizin Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, Genel Sekreterimiz Demet Koçkal, üyelerimizden Assistt, Win Bilgi, Callus, Tempo insan kaynakları yöneticilerinin de katılımı ile gerçekleşen toplantıda iki kurum güçlerini birleştirme ve sinerji oluşturma kararı aldı.


ÇMD tarafından Türkiye çağrı merkezi sektörü hakkında genel bilgilendirme ve pazar verilerinin değerlendirildiği görüşmede, sektörün istihdam ile ilgili teşvik ihtiyaçları Sn. Aslan’a iletildi. Mesleki eğitim kursları ve iş başı programlarının en çok uygulandığı çağrı merkezlerinin yaşadığı sorunlar ve çözüm önerilerinin de tartışıldığı toplantı neticesinde daha detaylı bir çalışma için işbirliği içerisinde bir çalıştay yapılabileceği hususunda fikir birliğine varıldı.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page