top of page

İŞKUR Genel Müdürlüğü Ziyaretimiz!






İstihdamda öncü olan çağrı merkezi sektörü, İŞKUR ile en yoğun çalışan iş alanlarından bir olmakta. İŞKUR ile olan süreçlerimizi geliştirmek ve iyileştirmek için yapılabilecekler konusunda görüş alışverişinde bulunmak üzere 15 Haziran Çarşamba günü ziyaret ettiğimiz Aktif İşgücü Hizmetleri Daire Başkanı Mehmet Aslan Bey, her zaman olduğu gibi ÇMD Temsil Heyetini ilgiyle karşıladı ve tüm soruları yanıtladı.


İşbaşı Eğitim Programları kriterlerinde 6 ay işsiz olması koşulunun getirilmesinin nitelikli işgücü temininde sıkıntı yaşayan çağrı merkezi sektörü için oldukça zorlayıcı olduğunu ve süreçlere ilişkin diğer ihtiyaçlarımızı aktardık. 2017 yılı itibariyle İŞKUR tarafında genel anlamda tüm süreçlere ilişkin bir iyileştirme yapılması için çalışma yapılacağı bilgisini tarafımıza ileten Daire Başkanımız Mehmet Aslan Bey ile yapılacak bu iyileştirme sürecine katkı sağlamak üzere İŞKUR ile birlikte bir çalıştay gerçekleştirmek üzere de fikirbirliğine vardık.



Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page