top of page

Genel Sekreterimiz Demet Koçkal’ın Dernekteki 10.yılını Kutladık

Güncelleme tarihi: 16 Tem 2024



Çağrı Merkezleri Derneği idari organizasyon yapısı içerisinde, Yönetim Kurulu tarafından alınan kararların hayata geçirilmesinden ve yürütülen projelerden sorumlu olan Genel Sekreterimiz Demet Koçkal’ın, Dernek’teki 10.yılı kutladık.


Eylül ayında gerçekleşen Yönetim Kurulu Toplantımızda, 10.yıl plaketini Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü’nden alan Demet Koçkal’a, kuruluşundan itibaren Derneğe vermiş olduğu emekler için teşekkür ettik. Göreve başladığı ilk günlerden itibaren birbirinden değerli yöneticilerle başarılı pek çok projede birlikte çalışabildiği için çok şanslı olduğunu ifade eden Demet Koçkal da, verilen emeklerin karşılıklı olduğunu belirtti ve tüm Yönetim Kurulu Üyelerine bu nazik jestleri için teşekkürlerini iletti.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page