top of page

Dialog Çağrı Merkezi’ne EN15838 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Eğitimi Gerçekleştirdik !



Dialog Çağrı Merkezi kalite ekibine Ağustos 2015’te EN15838 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı için eğitim gerçekleştirdik ve soruları yanıtladık.


EN 15838 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı eğitimi, standardın kapsamı ve uygulama alanları konusunda bilgilendirmeye yönelik olarak hazırlanmıştır. Eğitim içeriğinde; referanslar, terimler ve tanımlar, yönetim stratejisi ve politika, müşteri temsilcileri, altyapı, süreçler, müşteri memnuniyeti, sosyal sorumluluk konuları detaylarıyla analiz edilerek yorumlanmıştır.


Eğitim sonrasında tüm katılımcılara eğitim katılım sertifikalarını teslim ettik.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page