Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle bu yıl ’’Age of Scientific Marketing’’ temasıyla tasarlanan, Türkiye’de deneyim tasarımını odağa alan ‘’XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi ‘’Zirvesi'nin hem konferans programında hem de fuaye alanında önemli bir paydaşı olduk.
Wyndham Grand İstanbul Levent’te düzenlenen etkinlik, müşteri deneyimi alanındaki küresel trendlerin, usta isimlerle sahneye taşındığı ve deneyim tasarımının teknolojiden pazarlama süreçlerine, sektörel kesişim noktalarından çalışan deneyimine kadar geniş bir yelpazede ele alındığı önemli bir platform oldu. Bu kapsamda, Dernek olarak "Deneyimin Yeni Gerçekliği, AI" konulu panelimizi Yönetim Kurulu Başkanı Banu Hızlı’nın moderatörlüğünde, AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, Concentrix Türkiye ve Orta Doğu Lideri Metin Tarakçı, EchoCCS CEO'su Zekeriya Arslan ve Mplus Türkiye Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun ile çağrı merkezlerinde ve müşteri deneyimi yönetimi iş alanında, yapay zeka teknolojileri ve veri analizlerinin müşteri deneyimine olan etkilerini ve markalara sağlanan katma değerli hizmetleri değerlendirdik.
Dernek olarak etkinlik boyunca fuayede bulunan ve oldukça ilgi gören standımızda pek çok marka ile tanıştık ve faaliyetlerimiz hakkında ziyaretçilerle detaylı bilgiler paylaştık.

