top of page

Derneğimizin Yeni Üyesi CCR Oldu


CCR,hem yurtiçinde hem de yurtdışında bankacılık, sigorta, telekomünikasyon, sağlık, e-ticaret gibi birçok sektörde referansları mevcuttur.


Bölgenin en güçlü teknik ekibine sahip CCR, kendi yazdığı EasyConnect ürünleriyle sektöre yön vererek firmalara “Mükemmel Müşteri Deneyimini” yaşatmaktadır.


Genel merkezi İstanbul Kozyatağı’nda olan CCR’ın Ar-Ge departmanı Yıldız Teknik Üniversitesi İkitelli Teknopark yerleşkesindedir. CCR ayrıca 2014 yılından itibaren Zürich’teki ofisi aracığıyla Avrupa’ya, 2017’den bu yana Dubai’deki ofisiyle Orta Doğu’ya müşteri deneyimi ve çağrı merkezi alanında 25 yılı aşkın deneyimi ile teknik danışmanlık, hizmet ve yeni nesil çözümler sunmaktadır.


CCR, partneri olduğu ve kendi ürettiği teknolojik ürünler ile firmaların ihtiyacı olan çözümleri planlayarak; işletmelerin uçtan uca, bütüncül bir iletişim merkezine sahip olması için gereken tüm unsurları bir araya getirir.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page