top of page

Derneğimizin Teknoloji Komitesi Tarafından Organize Edilen Webinar Üyelerimizin Yoğun Katılımı İle Gerçekleşti

  • mdydweb
  • 27 Mar 2024
  • 1 dakikada okunur

Derneğimizin Teknoloji ve Altyapı Komitesi tarafından, üyelerimizin katılımına özel olarak düzenlenen “Yapay Zeka, Müşteri Deneyimi Yönetimini Nasıl Şekillendiriyor? ” konulu webinarın konuğu  NomuPAY Türkiye Genel Müdürü & YK Üyesi, Sabancı Üniversitesi  Öğretim Görevlisi Ergi Şener'di. Komite Başkanımız Zekeriya Arslan’ın moderatörlüğünde ve 150 kişiye yakın üye temsilciminiz katılımıyla gerçekleşen webinarda, dünyada yapay zeka gelişmeleri ve müşteri deneyimi yönetimi sektöründeki dijital dönüşümün temel amaçları ve geleceği hakkında bilgiler veren Şener, geleceğin meslekleri yerine mesleklerimizin geleceği ifadesinin daha doğru olduğunu belirtti ve değişen müşteri alışkanlıkları ve beklentilerinin en önemli faktörü olan yapay zekanın gelecekteki rollerini anlatarak katılımcıların sorularını da yanıtladı.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page