Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), kurucularının 23 yılı aşkın sektör tecrübesiyle 2009 yılında kuruldu. İstanbul ve İzmir lokasyonları ile çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. CCH, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi konumunda.
Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında faydalanabiliyor. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek almaya başlayabildiği CCH’nin İstanbul ve İzmir lokasyonlarında toplam 2000 koltuk kapasitesi bulunuyor.
Bir çağrı merkezi organizasyonu için gerekli tüm temel altyapı ve teknolojileri bünyesinde barındıran CCH, hemen kullanıma hazır oturma alanları, yemekhane, teras, eğitim salonları, dinlenme ve eğlence alanları ile eksiksiz bir yapı olarak dikkat çekiyor.
CCH’den kısa veya uzun vadede faydalanmak isteyen kurumlar, ellerindeki projeleri, hatta acil durum koordinasyonu gibi ihtiyaçlarını en uygun koşullarda yönetebilme imkânına kavuşabiliyorlar. Bu sayede operasyonel verimliliklerini artırabilen ve ana işlerine odaklanabilen şirketler, elde ettikleri hız ve esneklik gibi yetkinliklerle rekabet avantajı elde ediyorlar.
Servis seçeneklerini sabit paketlerle sınırlamayan CCH, ihtiyaçlara özel, alternatif çözümler de sunabiliyor. 20yılı aşkın çağrı merkezi sektör deneyimi, geniş teknik ve operasyonel kadro desteği ile hizmet veren CCH’de yönetim danışmanlığı, Quality Monitoring, Dashboard’lar, Gelişmiş Raporlama Çözümleri gibi çözümler de sunuluyor.
Comments