top of page

Derneğimize Katılan Yeni Üyeler!

Güncelleme tarihi: 11 Tem 2024


2011 yılından bu yana hızla büyümekte olan şirketimiz, müşteri ve son kullanıcı memnuniyetini kendine hedef edinmiştir.


Firmamız özellikle istihdamın sınırlı olduğu bölgeleri tercih etmekte ve ülke ekonomisine katkı sağlamaktadır. Periyodik olarak çalışanlarımıza sunduğumuz eğitimler ve buna ek olarak ISO Standartlarına uygun, kalite hedeflerini yerine getirme odaklı faaliyetlerimiz, şirketimizin sektörde kendisine sağlam bir yer edinmesine olanak sağlamıştır.


Hizmetlerimiz, kuruluşumuzdan bu yana “İyi olmak yetmez, her zaman daha iyi olmak gerekir!” anlayışı çerçevesinde yurtiçi ve yurtdışında devam etmektedir.


Hizmetlerimizi sunarken önceliğimiz;


Kalitemizi her geçen gün arttırmak, müşterilerimizin çağrı merkezi ihtiyaçlarını tespit ederek pratik ve ekonomik çözüm önerileri getirmek, teknoloji alt yapısı ve yenilikçi iş modellerinin her daim güncel olmasını sağlamaktır.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page