top of page

Derneğimize Katılan Yeni Üyeler!


Prizma Etkileşim Merkezi Yönetim Sistemleri A.Ş.


Prizma EMYS 2016 yılında kurulmuştur. Türkiye’de 2 lokasyonda, 100 çalışanı ile hizmet vermektedir. Çağrı merkezi yazılım sektöründe de hizmet vermektedir.


Prizma EMYS çağrı merkezi sektöründe yerli yazılım kullanarak bir ilke imza atmaktadır. Prizma EMYS sektörde personel temini, lokasyon kurulumu, lokasyon kiralama, altyapı ve network kurulumu, yapılacak işin konusuna göre Oryantasyon eğitim konularında destek vermektedir.


Müşteri talep ve isteklerini çok iyi analiz ederek yapılacak işin konusu, planlaması ve analitik çözümlerle sonuçlandırmak hedeflerimiz arasındadır.


Prizma EMYS SIP/2.0, SIP/3.0, WebRTC ve High-availability Cluster Server alt yapılar e-posta, SMS, web ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yapılan işi yönetimini sağlamaktadır.


Müşterilerimizin yapılan işten memnuniyet içerisinde yılsonunda verilen hizmetlerinin genel bir değerlendirmesi yapılarak ve istenilirse bağımsız anket firmaları tarafından yapılacak olan müşteri memnuniyet anketi yaptırılarak işin değerlendirilmesi farklı bir gözden müşterilerimize sunulmaktadır.


bottom of page