ÇMD üyeleri arasına Vestel ve Erişim’in de katılması ile birlikte Derneğe üye olan firma sayısı 45 oldu.
ÇMD üyesi Vestel İletişim Merkezi, Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü bünyesinde, üretimin kalbi Manisa’da Ocak 2014’te inhouse olarak yeniden yapılandırıldı. İletişimde inovatif yaklaşımları benimseyen Vestel İletişim Merkezi, müşterilerini mutlu edebilmek için önceliği çalışanlarının mutluluğuna veriyor. “Beklentileri memnuniyetle, memnuniyeti teşekkürle buluşturma” misyonuyla çağrı karşılayan Vestel Müşteri Temsilcileri, robotlaşmış iletişime hayır diyor ve memnuniyet ötesi fark yaratan müşteri deneyimleri yaşatmayı hedefliyor.
Bankacılık ve Çağrı Merkezi deneyimlerinin bir araya gelmesiyle Kasım 2012' de müşteri iletişim merkezi olarak kurulan Erişim Müşteri Hizmetleri, bir Türkiye İş Bankası kuruluşudur. Erişim Müşteri Hizmetleri, iş ortaklarının ihtiyaç ve beklentilerini güvenilir, kalıcı ve yenilikçi bir işbirliğiyle karşılayarak, en yüksek katma değeri almalarını hedeflemektedir.
Comments