top of page

Derneğe Katılan Yeni Üyeler



21 farklı müşteri ve 9 farklı sektörde hizmet  veren Alonet Bilgi , Yönetim Kurulu Başkanı Murat Dursun, Genel Müdür Haktan Saran , Genel Müdür Yardımcısı Levent Yalçın , Müşteri Deneyimi Direktörü  Miray Yılmaz Okunakol, İş Geliştirme Direktörü Onur Bal  temsilciler ile Çağrı Merkezleri Derneği Ailesinde. 


Alonet Bilgi Teknolojileri A.Ş. 2012 yılında İstanbul merkez’de kuruldu. İlk çağrı hizmetini ise 19.11.2012 tarihinde Turkcell Bireysel operasyonları ile vermeye başlayan çağrı merkezi, İzmir ve Sivas lokasyonlarında hizmet vermeye devam etmektedir.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page