top of page

CMC Türkiye'nin İletişim Çalışmaları No:165'e Emanet




CRM ve Yapay Zeka tabanlı robotik süreç otomasyonu uygulamaları ile müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler sunan CMC Türkiye'nin iletişim ajansı No:165 oldu.


Müşteri hizmetleri, müşteri deneyimi ve tahsilat yönetimi gibi birçok alanda başarılı projelere imza atan CMC Türkiye, iletişim çalışmaları için No:165 ile el sıkıştı.


Türkiye'de 6 lokasyonda ve yaklaşık 6.000 kişilik kadrosuyla faaliyet gösteren CMC Türkiye, tüm iş süreçlerini tek elden, uçtan uca geliştiren ve yöneten bir dış kaynak ve teknoloji şirketi olarak öne çıkıyor. CMC Türkiye teknolojisi, gelişmiş veri analizi yeteneği ve deneyimli kadrosu ile şirketlerin müşterilerine eriştiği noktalarda müşteri deneyimini mükemmelleştirmek ve iş süreçlerinin verimliliğini artırarak, ciddi kazanımlar elde edilmesi için çalışıyor.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page