top of page

CeyBer Digital Çözümler'in Yeni Genel Müdürü Funda Seyrek Oldu.

Yapay zeka destekli müşteri deneyimi teknolojileri üreten CeyBer Digital, Funda Seyrek’in yeni Genel Müdür olarak atandığını duyurdu. Dijital dönüşüm, müşteri deneyimi ve operasyonel mükemmeliyet konularında 25 yılı aşkın tecrübeye sahip olan Seyrek, şirketin stratejik girişimlerini yönetmek, müşteri deneyimi ve optimizasyon odaklı ürünlerle büyümeyi desteklemek amacıyla göreve getirildi.


Funda Seyrek, 25 yılı aşkın kariyerinde dijital dönüşüm, müşteri deneyimi, operasyonel mükemmeliyet ve liderlik- koçluk alanlarında teknoloji-telekom sektöründe görev almıştır.Son olarak Turkcell Global Bilgi’de Genel Müdür Yardımcısı olarak, büyük ölçekli dijital dönüşüm projelerine liderlik etmiş, yapay zekâ destekli çözümler ve data odaklı uygulamalarıyla operasyonel verimliliği artırmıştır. Müşteri deneyimi süreçlerini yeniden tasarlayarak memnuniyet, satis ve sadakat oranlarını önemli ölçüde yükseltmiştir. Büyük takımlara sürekli ögrenen, agile literatürüne uygun ve anlam bulduran düsturu ile liderlik etmiştir.


Seyrek, İstanbul Altınbaş Üniversitesi’nden Psikoloji alanında Yüksek Lisans, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nden MBA ve İstanbul Üniversitesi’nden Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Lisans derecelerine sahiptir. Ayrıca, Koç Üniversitesi, Sabancı Üniversitesi ve IMD’den aldığı Liderlik ve Stratejik Yönetim sertifikalarının yanı sıra, ICF onaylı bir Profesyonel Koç ve ORSC Takım Koçu olarak tanınmaktadır. Funda Seyrek, ayrıca cesitli STK projelerinde aktif rol almakta ve sosyal sorumluluk çalışmalarına katkı sunmaktadır. Aynı zamanda hem anne hem de bir ultra trail koşucusu olarak dayanıklılık ve stratejiyi hem spor hem de iş yaşamında birleştirmektedir.


CeyBer Digital Çözümler’deki yeni görevinde Seyrek, yapay zeka tabanlı müşteri deneyimi ürünlerinin ölçeklendirilmesi, pazar uyumunun optimize edilmesi ve hem yurt içi hem de uluslararası pazarlarda büyüme fırsatlarının değerlendirilmesinden sorumlu olacak. Seyrek, veri odaklı içgörülerden yararlanarak firmalara müşteri deneyimlerini güçlendirme ve hibrit çözümlerle optimizasyon fırsatları yaratmayı hedefliyor.


“Müşteri Deneyimi alanında akademik ve teknolojik gücü ile firmaların digital dönüşümlerinde iş ortağı olacak CeyBer Digital Çözümler’de görev alacak olmaktan büyük heyecan duyuyorum,” diyen Funda Seyrek, “Amacımız, yapay zeka destekli çözümlerle müşterilerimizin beklentilerini aşmak ve operasyonel verimliliği artırmak olacak. Veri odaklı içgörülerle müşterilerimize benzersiz digital deneyimler sunmayı hedefliyoruz,” şeklinde konuştu.



Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page