top of page

CeyBer‘de Üst Düzey Atama

Güncelleme tarihi: 16 Tem 2024



Çağrı Merkezi sektörünün deneyimli isimlerinden Ümit Pakdemir, Ceyber Çağrı Merkezi'nin Genel Müdür Yardımcısı olarak yeni görevine başlamıştır. 1982 yılı doğumlu olan Pakdemir, İşletme ve Çağrı Merkezi Bölümü mezunudur. 


2006 yılından bu yana çağrı merkezi sektöründe edindiği geniş bir kariyer deneyimiyle dikkat çekmektedir. Banka, sigorta, gıda, TV platformları ve GSM operatörleri gibi farklı sektörlerde çeşitli projelerde yer alan Pakdemir, sektöre önemli katkılarda bulunmuştur. Geniş bir yelpazede edindiği deneyimleriyle sektöre değer katmaya devam etmektedir.


Uzmanlık alanları arasında Çağrı Merkezi Yönetimi, Müşteri Hizmetleri Stratejileri, Proje Yönetimi ve Koordinasyon, İnsan Kaynakları ve Ekip Yönetimi bulunan Pakdemir, liderlik ve stratejik yönetim becerileriyle sektörde tanınan bir profesyonel olmuştur.


Sektörün önde gelen markalarında üst düzey yönetici pozisyonlarında yer alan Pakdemir, 2023 Eylül ayı itibariyle Ceyber Çağrı Merkezi bünyesinde Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine başlamıştır. Sektördeki bilgi birikimi ve liderlik vasıflarıyla Ceyber Çağrı Merkezi'nin başarı hikayesine katkı sağlamaya devam edecektir.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page