İzmir’in önde gelen çağrı merkezlerinden Callart “500 Bilişim Şirketi Araştırmasında", çağrı merkezleri arasında hizmet sağlayıcı gelirlerine göre ilk 10 şirket arasında 7. Sırada yerini aldı.
BThaber tarafından gerçekleştirilen Bilişim 500 çalışması, Türk bilişim sektörü firmalarını ciroları itibariyle genel ve faaliyet gösterdikleri alt kategoriler itibariyle sıralayıp, pazar hakkında öngörü ve özellikleri belirleyip 20 yıldır kamuoyuna sunmakta ve sektörde kaynak olarak kullanılmaktadır.
2018 yılında yapılan araştırmada yine ilk 10’da yer alan Callart, başarısını istikrarlı bir şekilde devam ettirmiştir. Callart, Mayıs 2012’den bu yana inbound, outbound, satış, pazarlama, dijital satış ve lojistik gibi birçok alanda kurumsal müşterilerine alternatif çözümler sunmaktadır. Müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştıracak fırsatlara ulaşmaları için hız, sadelik ve güven ile hareket edip, sektöre yenilikçi, hırslı ve rekabetçi bir alt yapıyla yeni bir soluk getirmiştir.