İzmir'de faaliyetlerini sürdüren Callart Çağrı Merkezi, müşteri temsilcilerinin takım liderliği yolundaki ilerlemelerini daha kontrollü bir şekilde gözlemleyebilmek, seçim aşamasına kadar geçen sürede adayları tek tek inceleyebilmek ve onları da yeni görevlerine hazırlayabilmek adına ‘Callart Kariyer Atölyesi’ etkinliği düzenledi.
Atölye süresi boyunca, gerekli kriterlere sahip adaylarla bir dizi eğitim gerçekleştirilirken, teorik eğitimin yanında uygulamalı eğitimlerin de yer aldığı eğitim programının tüm süreçleri Callart ekibince hazırlandı ve başarılı bir şekilde uygulandı.
Adaylar bu süreçte ‘takım liderliği’ görevine uygun olup olmadıklarını anlama şansına sahip oluyorlar ve yönetici kadro ile insan kaynakları da aynı şekilde en doğru seçimi yapabilmek için gerekli gözlem süresini bulmuş oluyorlar.
Callart yönetimi ‘Kariyer Atölyesi’ eğitimlerini sürekli geliştirip güncellemeye ve uygulamaya devam edeceğini sözlerine ekledi.
Commentaires