top of page

Callart Çağrı Merkezi, 2015’e Hilton’da girdi.


Callart Çağrı Merkezi, çalışanları için Değerlendirme Toplantısı ve Yılbaşı Eğlencesini bu yıl 26.12.2014’te İzmir Hilton’da gerçekleştirdi.


Değerlendirme Toplantısında Callart’ın 2014 yılındaki başarı öyküsüne göz atarken; aynı zamanda 2015 yılı hedef ve beklentileri, tüm Callart ailesi ile paylaşıldı. Toplantının ardından; çalışanların dileklerini öncesinde toplayan Kurumsal İletişim ekibinin sürpriziyle Noel Baba katılım sağladı ve birçok çalışanın dileğini bir bir yerine getirdi.


Değerlendirme Toplantısının sona ermesiyle birlikte sürprizlerle dolu bir yılbaşı organizasyonuyla Callart çalışanları eğlenceye doydu. 



Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page