top of page

AssisTT’ten Giresun’a Çağrı Merkezi



3 Ocak 2014 tarihinde gerçekleşen AssisTT Giresun çağrı merkezi açılış törenine Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli de katıldı. Canikli Giresun’da çağrı merkezi açılmasının önemine dikkat çekerek “Giresunumuzun çağrı merkezine ihtiyacı vardı. Giresunlu genç kardeşlerimizin çalışma şevki şehre daha çok yatırım yapılmasını etkileyecektir. Bu yatırımın hayata geçmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederim” dedi.


AssisTT Genel Müdür Yardımcısı Cemil Yaman da “Çağrı merkezi sektöründe şimdinin ve geleceğin lideri olmak vizyonumuza uygun olarak büyümemizi sürdürüyoruz. Giresun çağrı merkezimizde 326 gencimize istihdam sağlıyoruz. Eğitimleri tamamlanan Giresunlu gençlerimizin dinamizmine, yetenek ve yetkinliğine inancımız tam. Önümüzdeki dönemde sadece Giresun özelinde değil tüm Türkiye genelinde büyümemizi sürdüreceğiz” şeklinde konuştu.


326 Giresunlu gence iş imkanı sağlayan çağrı merkezinde çalışanların yüzde 80’den fazlası kadın çalışanlardan oluşuyor. AssisTT Giresun çağrı merkezi Türk Telekom ve TTNET müşterilerine hizmet verecek.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page