Dünyanın telekom devlerinden China Mobile, Orange, ZTE gibi şirketlerin yarıştığı Global Telecoms Business Innovation Awards’da Türk Telekom grubunun çağrı merkezi şirketi AssisTT’e ödül geldi. Business Service Innovation (İş hizmetinde yenilikçilik) kategorisinde finale kalan AssisTT, Londra’daki Sheraton Park Lane’de düzenlenen ve dünyanın dört köşesinden gelen 300 yöneticinin katıldığı galada büyük ödülün sahibi oldu. Yarışmada AssisTT ve iş ortağı SYS, birlikte iş süreçlerinde verimliliği artırıp maliyeti azaltan projeleriyle ipi göğüsledi. Büyük bir eşgüdüm içinde çalışan her iki şirketin IT çalışanları, bireysel performans ile kurum başarısı arasındaki ince dengeyi yakalayarak dünya liginde ön plana çıktı. Titiz çalışma ile dünyada benzeri az bulunan bir müşteri hizmetleri kalitesi üretilmesi sonucunda her iki şirket ödüle değer görüldü.
Inbox ile devler liginde
AssisTT ve SYS’ye ödül getiren ‘Inbox’ projesi, çağrı merkezi çalışanlarının hizmet kalitesini birçok kritere göre ölçümlemek için özel olarak geliştirilen bir yazılım. Bu yazılım sayesinde daha önceden manuel olarak gerçekleştirilen binlerce işlem tamamen otomatik hale getirildi. Böylece daha az kişiyle çok daha verimli ve kesin sonuç alınması sağlandı.
Ödülle ilgili bir açıklama yapan AssisTT Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu, yönetimde iki yıldır süren takım oyunu sayesinde hizmet kalitesi ve finansallarda başarıya ulaştıklarını belirterek bu başarının uluslararası bir ödülle taçlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Dülgeroğlu “Yalnızca telefon başında bekleyen çağrı merkezi olmak yerine müşteri ihtiyaçlarını uçtan uca kavrayan bir contact center olma yolunda hızla ilerliyoruz” dedi. AssisTT’le birlikte geliştirdikleri projeyle ödüle layık görülen SYS Genel Müdürü Tümer Gürkök ise “Sadece sistem entegrasyonu değil, yazılım ürünleri de geliştirdiğimiz için birçok konuda özel geliştirmeler ve çözümler sunabiliyoruz. Bu ödül müşteri-tedarikçi işbirliğinin güzel bir sonucu oldu” diye konuştu.
Comments