AssisTT Call Center Zirvesi’nde sunumlarıyla yer aldı
- İlke Çollü
- 11 Haz 2015
- 1 dakikada okunur
Güncelleme tarihi: 11 Tem 2024

3. Call Center Zirvesi’nde çağrı merkezi teknolojilerinin ve altyapılarının anlatıldığı oturumlarda AssisTT’in Uygulamalar ve Geliştirme Direktörü Ertuğrul Çam ve Çağrı Sistemleri Yönetimi Kıdemli Uzmanı Erdinç Yiğitel sunumlarıyla katıldılar. Ertuğrul Çam, “Çağrı Merkezlerinde Teknolojik İnovasyon” konulu konuşmasında SESTEK Speech Analytics deneyimi hakkında katılımcıları bilgilendirdi.
Çağrı Sistemleri Yönetimi Kıdemli Uzmanı Erdinç Yiğitel ise AssisTT’in Sağlık Bakanlığı ile işbirliği kapsamında gerçekleştirdiği MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) projesi hakkında detayları paylaştı.