top of page

AssisTT Call Center Zirvesi’nde sunumlarıyla yer aldı



3. Call Center Zirvesi’nde çağrı merkezi teknolojilerinin ve altyapılarının anlatıldığı oturumlarda AssisTT’in  Uygulamalar ve Geliştirme Direktörü Ertuğrul Çam ve Çağrı Sistemleri Yönetimi Kıdemli Uzmanı Erdinç Yiğitel sunumlarıyla katıldılar. Ertuğrul Çam, “Çağrı Merkezlerinde Teknolojik İnovasyon” konulu konuşmasında SESTEK Speech Analytics deneyimi hakkında katılımcıları bilgilendirdi.


Çağrı Sistemleri Yönetimi Kıdemli Uzmanı Erdinç Yiğitel ise  AssisTT’in Sağlık Bakanlığı ile işbirliği kapsamında gerçekleştirdiği MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) projesi hakkında detayları paylaştı.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page