top of page

26 Mayıs Tarihinde Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik



Yönetim Kurulu Üyelerimiz 26 Mayıs tarihinde video konferans yöntemiyle bir araya geldi ve gündemimizdeki konularla ilgili değerlendirmelerde bulundular. Toplantımızın açılış bölümünde davetimiz üzerine yer alan ve sektörümüzde eğitim alanında faaliyet gösteren CC Akademi firmasının Genel Müdürü Elvin Coşkun’un, eğitim sektöründeki yenilikleri, gözlemlerini ve önerilerini Yönetim Kurulu Üyelerimizle paylaştı, gelecek dönemlere dair karşılıklı öngörüler keyifli bir sohbet eşliğinde değerlendirildi.

Toplantımızın devamında, Bureau Veritas işbirliği ile yaygınlaştırmaya çalıştığımız ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardını almaya hak kazanan üyemiz CEYBER Çağrı Merkezi Kalite ve İş Geliştirme Müdürü Yasemin Altun’u ağırladık. Yasemin Hanım ile birlikte hem denetim sürecini değerlendirdik hem de kendisine tebriklerimizi ilettik.

Toplantımızı, Yönetim Kurulu Başkanımız Rengin Ağılönü’nün, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu’nun Söyleşi Davetine iştirak edeceği ve algı yönetimini adına hazırlayacağımız kısa filmimiz hakkında yapılan bilgilendirmenin ardından bitirdik.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page