Olağanüstü müşteri hizmetleri sunma konusundaki kararlılığıyla tanınan Atos Müşteri Hizmetleri, 2024 Stevie Ödülleri'nde bir kez daha onurlandırıldı. Bu ödül, daha önce 2019, 2022 ve 2023 yıllarında dünya çapında düzenlenen programlarda “Yılın Şirketi” seçilen şirketin başarı geçmişine dayanıyor. Şirket bu yıl da farklı kategorilerde dört ödül kazanarak kazanma serisini sürdürdü. Atos bu ödülleri sadece müşteri hizmetleri için değil, aynı zamanda SAP Mükemmellik Merkezi Programı aracılığıyla BT mükemmelliği için de aldı.
Atos Müşteri Hizmetleri aşağıdaki ödüllere layık görüldü.
Yılın Şirketi: ATOS: ALTIN
Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı: ATOS: GÜMÜŞ
Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi: ATOS: BRONZ
Müşteri Hizmetleri Çözümü: ATOS & AGESA: GÜMÜŞ
Bu ödüller, Atos'un uzmanlığını ve yerel ve küresel pazarlarda müşteri hizmetleri mükemmelliği ve teknolojik inovasyon çıtasını sürekli yükseltme konusundaki kararlılığını bir kez daha teyit etmektedir.