top of page

2021 Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Verilerini Düzenlediğimiz Basın Toplantısında Açıkladık




Yönetim Kurulu Üyelerimiz 2022-2025 yıllarında izleyeceği yol haritasını belirlemek üzere, Nar Eğitim ve Danışmanlık Genel Müdür’ü Ozan Kuşçu’nun moderasyonunda, İlk olarak gündemleri sonrasında ise aksiyon adımlarını belirlemek üzere 2 adet çalıştay gerçekleştirdi.


Sektörümüzün tüm ihtiyaçlarının, paydaşlarımız ve üyelerimiz nezdinde değerlendirildiği çalıştaylarda; Derneğimizin misyonu ve vizyonunun günümüz şartlarına daha uygun olacak şekilde güncellenmesi ve yeniden oluşturulması, Türkiye’de müşteri etkileşim ve deneyiminin mükemmelleştirilmesi, çağrı merkezi ifadesinin yapılan işi tam olarak ifade edememesi sebebiyle günümüz koşullarına göre güncellenmesi, hizmet ihracatını geliştirilmesi, çalışanlarımızın niteliklerinin arttırılması gibi önemli pek çok konuda görüşler paylaşıldı.


Çalıştay sonucunda belirlenen konu başlıklarında komiteler kurulması ve her komiteden sorumlu en az 2 Yönetim Kurulu Üyesi atanması, komitelerin çalışma standartlarının belirlenmesi gibi kararlar alındı.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page