top of page

ÇMD YK Toplantısına Yoğun İlgi



Çağrı Merkezleri Derneği, düzenlediği 2015 yılının ilk yönetim kurulu toplantısı ile çağrı merkezi sektöründeki üst düzey yöneticilerini bir araya getirerek oldukça geniş katılımlı ve verimli bir toplantı düzenledi. Toplantıda Çağrı Merkezleri Derneğinin 2014 yılındaki öncelikli gündemleri ile ilgili gelinen nokta ve faaliyetler değerlendirilirken, Derneğin 2015 yılında odaklanacağı önemli konular belirlendi. 


Ocak ayında tüm üye temsilcilerinin davet edildiği yılın ilk toplantısında üyelerin oyları ve görüşleri ile gündemler için yeniden önceliklendirme yapılarak Derneğin yol haritası belirlendi. 

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page