Sektörün referans kuruluşu olmak üzere kurulan ÇMD, hedeflerini gerçekleştirme yolunda önemli adımlar atmaya başladı. Ağustos ayınca T.C. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile görüşme gerçekleştiren ve sektör sorunlarını paylaşan ÇMD Temsil Heyeti, Bakanlık tarafından ilgiyle karşılandı. Çağrı merkezi sektörünün istihdam potansiyeli üzerine durarak, yatırımları devlet tarafından teşvk edilen sektörler kapsamına alınması gerekliliğini belirten ÇMD Temsil Heyeti, bu konuda Bakanlık'tan destek sözü aldı. Sektör adına çok büyük ve önemli faydalar sağlayacak işbirliği için kolları sıvayan ÇMD, bu önemli günün anısına T.C. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'a plaket hediye ederek destekleri için teşekkürlerini iletti.
top of page
Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul
Telefon: +90 850 251 12 63
Fax: +90 212 295 79 99
Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul
Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul
Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul
Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul
© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.
bottom of page
Comments