top of page

ÇMD İnsan Kaynakları Komisyonu biraraya geldi!




Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) bir yandan sektörü tek çatı altında toplayan bir Sivil Toplum Kuruluşu olmanın bilinciyle ihtiyaçları dile getirip yetkililerin gündemine taşıyarak çözüm önerileri geliştirirken, bir yandan da pazar araştırmalarıyla sektörün nabzını tutmaya devam ediyor.


Ankara İŞKUR Genel Müdürlüğü, Aktif İşgücü Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından Çağrı Merkezleri Derneği’ne gelen yazı doğrultusunda tüm süreçlerimizi iyileştirmek anlamında oldukça önemli gördüğümüz talebi değerlendirmek üzere, öncelikle üyelerimizin İK Yöneticilerinden oluşan İK Komisyonu ile bir araya geldik. Birlikte sorunları ve önerilerimizi belirledik ve bu çalışmayı İŞKUR’a resmi olarak ilettik.




Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page