top of page

ÇMD Executıve Call Center Dınner’da Üyelerini Ağırladı


IMI Conferences tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen “2009 Executive Call Center Dinner” 11 Aralık tarihinde Adile Sultan Sarayı’ında gerçekleşti.


Sektörün önde gelen isimlerinin katıldığı ve ekonomist-köşe yazarı Deniz Gökçe’nin keyifli anlatımlarıyla renklenen organizasyonda üyelerini ağırlayan ÇMD, şık bir geceye ev sahipliği yaptı.


Sektör çıkarlarını korumak adına dernek çatısı altında birleşen üye firmalar, sektörde faaliyet gösteren diğer önemli kurumlarla ve kişilerle tanışarak bilgi alışverişinde bulunma imkanına sahip oldukları geceden oldukça memnun ayrıldılar.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page