top of page

ÇMD 5. Dönem Yönetim Kurulu İlk Toplantısını Gerçekleştirdi




12 Şubat 2019 tarihinde gerçekleştirdiğimiz Olağan Genel Kurul’umuzda yapılan seçimle göreve gelen ÇMD 5. Dönem Yönetim Kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi. 7 Mart tarihinde gerçekleşen toplantı, yönetim kurulunun görev ve sorumlulukları ile ilgili bilgilendirmelerin yapılmasıyla başladı. Bilgilendirmenin yapılmasının ardından yapılan başkan yardımcılığı oylaması ile de CMC Çağrı Merkezi’nden Banu Hızlı, EKO CCS’ten Zekeriya Arslan, Turkcell Global Bilgi’den Çağatay Aynur ve Türk Telekom’dan Eniz Akdağ 3 yıllık dönem için Yönetim Kurulu Başkan Yardımcı olarak seçildi.

Geçmiş dönemde yapılan faaliyetlerin genel bir bilgilendirmesi şeklinde gerçekleşen toplantımızda Çağrı Merkezleri Sektör Standartları, 2018 Yılı Çağrı Merkezi Sektörü Pazar Araştırması ve 5. Dönem Strateji Toplantısında gündem olabilecek konularla ilgili bilgi alışverişi yapıldı.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page