top of page

ÇMD 2016-2019 Stratejilerimizi Belirlemek Üzere Çalıştay Gerçekleştirdik!



8 yıldır başarılı bir şekilde faaliyetlerini sürdüren Derneğimizin daha etkin bir çalışma sistemi içerisinde 2016-2019 dönemi faaliyetlerinin planlanması,stratejilerinin belirlenmesi birbirinden önemli gündemlerin önceliklendirilmesi amacıyla Cemile Sultan Korusunda strateji toplantımızı gerçekleştirdik. Yönetim Kurulu Üyelerimiz, danışman firmanın moderasyonu eşliğinde derneğimizin 3 yıllık faaliyet planında odaklanılması gereken konu başlıklarını , adımları ve çıktıları belirleyerek oldukça verimli ve keyifli bir gün geçirdik.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page