top of page

ÇMD 2013 Faaliyet Raporu'nu Yayınladık!



Dernek olarak 2013 yılı içerisinde üyelerimizin desteği ile gerçekleştirdiğimiz tüm çalışmaların, projelerin ve gündemlerin özeti niteliğindeki “ÇMD 2013 Faaliyet Raporu” muzu tamamlamış olmanın heyecanını yaşıyoruz. 


Oldukça yoğun geçen bir yılın ardından projelerimize gönüllü olarak katkı sağlayan ve bu değerli raporun ortaya çıkmasında emeği olan değerli üyelerimize bir kez daha teşekkür ediyoruz.


Yönetim kurulu toplantılarımızı düzenli olarak gerçekleştirerek, üniversitelerle işbirliği içerisinde olarak, düzenlediğimiz ve katıldığımız etkinliklerle ve fuarlarla yoğun bir yıl geçirdik.


Sektörümüze ait Ulusal Meslek Standartlarımızın Resmi Gazete’de yayınlanmasını sağladık ve Türkiye çağrı merkezi sektörü hakkında en güncel ve kapsamlı araştırma gerçekleştirdik.


2014 yılında da üye kurumlarımızın desteği ile birçok önemli projeyi hayata geçirmek için komisyonlarımız aktif olarak çalışmaya devam edecektir.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page