Geçtiğimiz yıl 300’den fazla takım liderinin katılımıyla sektörde önemli bir iz bırakan Takım Liderleri Zirvesi, bu yıl da her zaman olduğu gibi büyük ilgi görüyor. Çağrı Merkezleri Derneği tarafından düzenlenen bu özel buluşma, bu sene de geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi sektör için çalışmalar ve çözümler üretmeye devam edecek. 29 Eylül’de Bostancı Dedeman Hotel’de yapılacak olan etkinlik, sabah saat 10.00’da başlayacak ve yaklaşık yedi saat sürecek.
“Güçlü takımlar, Güçlü liderler, Güçlü sektör” temasıyla yapılacak olan etkinlik hakkında detaylı bilgi almak ve bu özel organizasyonda yerinizi ayırmak için emresakallioglu@cagrimerkezleridernegi.org adresine e-posta gönderebilirsiniz.
*Kayıt ücretlidir, bedeli 100 TL + KDV’dir.
Etkinlik programı ise şu şekilde:
09:30 - 10:00 Karşılama ve Kayıt
10:00 – 10:10 Açılış Konuşması
RENGİN AĞILÖNÜ, ÇMD Yönetim Kurulu Üyesi
10:10 – 10:30 Çağrı Merkezleri Derneği Ne yapar?
METİN TARAKÇI, ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı
10:30 – 10:50 Dijital Çağda Müşteri Deneyimi
ENGİN UTKAN, ÇMD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
10:50 – 11:10 Doğru Kariyer Planlaması Nasıl Yapılır?
NİL KESKİN KELEŞ, DHL Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı
11:10 - 11:40 Soru - Cevap
11:40 - 12:00 Bir Çağrı Bir Nefes
SELMİN TOSUN, Yoga Eğitmeni
12:00 – 13:30 Öğle Yemeği
13:30 – 14:30 Çağrı Merkezi Sektöründeki Başarı Hikayeleri - PANEL MODERATÖRÜ/ENGİN UTKAN KARTAL TIKNAZ, COMDATA Türkiye Genel Müdür Yardımcısı
FUNDA SEYREK KANTARLI, Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı
DEVRİM DİLEROĞLU, QNB Finansbank Erzurum Çağrı Merkezi Bölüm Müdürü SERKAN BAŞÖZ, EKOCC Genel Müdürü
14:30 – 14:50 Veri Koruması ve Bilgi Güvenliğine Dair Önemli İpuçları
Dr. Av.ÇİĞDEM AYÖZGER
14:50– 15:20 Soru – Cevap
15:20– 15:30 Kahve Arası
15:30 – 16:15 Lider Bir Takımı Nasıl Yönetir?
NURDOĞAN ARKIŞ, Sosyolog
16:15 – 16:45 Hediye Çekilişi
16:45 – 17:00 Toplu Fotoğraf Çekimi ve Kapanış