top of page

Çağrı Merkezleri Derneği’nde Metin Tarakçı bir kez daha başkanlığa seçildi!



Türkiye çağrı merkezi sektörünün en önemli organizasyonu olan ve sektöre yön veren Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 17 Şubat 2016 tarihinde gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yeni dönem Yönetim ve Denetim Kurulu Üyelerini seçti. Başkanlık görevine bir dönem daha devam etmek üzere aday olan Metin Tarakçı’yı, üye firmalar da oylarıyla desteklediklerini gösterdi. Tüm üye firmaların oybirliği ile kabul ettiği yeni ÇMD Yönetim ve Denetim Kurulu 2019 yılının Şubat ayına kadar görevde olacak.


“Üç yılda üye sayımızı %60 oranında arttırdık ve sektörün yaklaşık %90’ının temsil eder hale geldik.”


Çağrı Merkezleri Derneği’nde ikinci kez Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçilen Metin Tarakçı, göreve başladığı 2013 yılından itibaren üye sayılarını %60 oranında arttırarark sektörün yaklaşık %90’ını temsil eder konuma geldiklerine dikkat çekti. Yeni dönemde de derneği farklı sektörlerden yeni üyeler kazandırarak büyüteceklerini vurgulayan Metin Tarakçı, “Başkanlık görevimi yürüttüğüm üç yıl içerisinde sektörün bilg,i merkezi olan Derneğimizin dışa açılan yüzü olan Web sitemizi içerik ve görsel açıdan zenginleştirdik, daha dinamik, renkli ve bilgi dolu hale getirdik. Bunun dışında sektörümüzle ilgili basında çıkan haberleri takip ederek haftalık olarak tüm üyelerimizle paylaşmaya başladık. Yılda bir kez yaptığımız üye buluşmamızın kapsamını genişleterek “Sektör Buluşması” haline getirdik, aynı zamanda içeriğini konferanslar ve panellerle zenginleştirdik. Göreve gelirken vaat ettiğimiz üzere; kamu kurumları ile olan ilişkilerimizi güçlendirdik ve düzenlediğimiz etkinliklerde bu kurumların yetkililerinin de konuşmacı ve misafir olarak katılımlarını sağladık. Geleceğin yöneticileri olan Takım Liderlerlerimiz ile buluştuğumuz kahvaltı organizasyonlarını her yıl düzenleyerek geleneksel hale getirdik, çalışan sirkülasyonunun çözümü konusunda onları dinledik, motive ettik, ekip yönetimi konusunda bilgi alışverişinde bulunduk. Siber suçlarla mücadelede telefon aracılığı ile yapılan dolandırıcılık olaylarında emniyet kurumlarına da destek olduk” dedi.


Derneğimizi yaptırım gücü olan ve sektörü düzenleyebilen bir yapıya dönüştürmeyi hedefliyoruz.


“Derneğimizin sektörü daha geniş bir çatı altında toplayabilmesi için üyelik kriterlerimizde revizyonlar yaparak lcisine sahip olan firmaların da (e-ticaret, sigorta, enerji, otomotiv, perakende vb.) üyeliğe kabul edilmesini sağlamayı hedefliyoruz. Tarafsız bir Sivil Toplum Kuruluşu kimliğimiz ve sektörün referans noktası olarak, başarılı kişileri, kurumları ve projeleri ödüllendirmek üzere Türkiye Çağrı Merkezi Derneği Ödülleri için organizasyon düzenlenmeyi planlıyoruz. Derneğimizi görüş-tavsiye bildiren konumdan, yaptırım gücü olan ve sektörü düzenleyebilen bir yapıya dönüştürmeyi hedefliyoruz” Tarafsızlık ilkesiyle çalışmaya devam İkinci defa dernek başkanlığa seçilen Metin Tarakçı, yeni dönemde de tarafsızlık bakış açılarını koruyarak, tüm sektörlerin temsil edildiği homojen bir yönetim ekibi oluşturma gayreti içerisinde olduğunun altını çizdi. Derneğin geçmiş dönemdeki başarılarında emeği olan Yönetim ve Denetim Kurulu Üyelerine özverili çalışmaları için teşekkür eden Tarakçı, yeni Yönetim ve Denetim Kurulu üyelerinin de yepyeni başarılara imza atacağına gönülden inandığını ifade etti ve seçim sonuçlarının hem Dernek hem de sektör için hayırlı olmasını diledi.


Çağrı Merkezleri Derneği 4. Dönem Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu Asil Üyeleri:




bottom of page