Çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek derneği Çağrı Merkezleri Derneği, 800’e yakın genç yöneticiyi, “Güçlü Takımlar, Güçlü Liderler, Güçlü Sektör” temasıyla düzenlenen 9. Takım Liderleri Zirvesi’nde buluşturdu. Zirvede müşteri deneyimi yönetimi alanındaki yeni meslekler, uzaktan çalışma gibi yeni nesil çalışma modelleri ile yöneticilik anlayışında yaşanan değişimler masaya yatırılırken, genç yeteneklere yol haritası sunuldu.
Gelişen teknoloji, Ar-Ge yatırımları ve yapay zekâ entegrasyonlarıyla büyük bir dönüşüm sürecinden geçen çağrı merkezi sektörü, sunduğu müşteri deneyiminin de kapsamını genişletiyor. Dönüşüm rüzgarını arkasına alan Çağrı Merkezleri Derneği, oluşturduğu müşteri odaklı yol haritaları, kurum ve akademisyen iş birlikleri ve etkinlikleriyle sektöre sunduğu katma değeri artırıyor. Bu kapsamda 800’e yakın genç yöneticiyi ağırladığı 9. Takım Liderleri Zirvesi’nde çağrı merkezi ekosisteminin geleceğine projeksiyon tutarken, dönüşüm rüzgarının getirdiği yeni yöneticilik anlayışının çerçevesini çizdi.
Hedefi 12’den vurmanın şifreleri verildi
Açılışı Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Cemile Banu Hızlı ile Başkan Yardımcıları Çağatay Aynur, Haktan Saran ve Zekeriya Arslan tarafından yapılan 9. Takım Liderleri Zirvesi’nde genç yöneticiler geleceğin liderliğine uzanan yolda hedefi 12’den vurmanın şifrelerini elde etti. Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Cemile Banu Hızlı sektördeki dönüşümün getirisi olan yeni iş alanları ile yeni yöneticilik anlayışına dikkat çekerken, Başkan Yardımcıları Çağatay Aynur, Haktan Saran ve Zekeriya Arslan da sektörün geleceğine ilişkin verdikleri mesajlarla genç yeteneklere kılavuzluk etti.
Genç yöneticilere yeni ilhamlar yarattı
Etkinlikte Buzda Yüzme Dünya Şampiyonu, Yazar, Psikolog Deniz Kayadelen ‘Limitlerini Aş ve Kendini Keşfet” adlı sunumu ve sıra dışı başarı hikayesiyle genç yöneticilere yeni ilhamlar yarattı. Sunumunda başarıya giden yolda konfor alanını adım adım genişletmenin ve korkuların üzerinde gitmenin anahtar görevi gördüğünü anlatan Deniz Kayadelen, tecrübelerini dayanak göstererek riskleri görüp tedbiri elden bırakmadan hedef odaklı harekete geçmenin önemine değindi.
Yeni liderlik anlayışı ele alındı
Etkinliğin Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Cemile Banu Hızlı’nın moderatörlüğünde gerçekleşen “Hizmetkar Liderlik” başlıklı bölümünde QNBFinansbank İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Cenk Akıncılar’ın katılımıyla yeni liderlik anlayışı ele alındı. Geçtiğimiz günlerde en sevilen İK Lideri seçilen Cenk Akıncılar, hizmetkar liderlik kavramına ek olarak samimi, sağduyulu ve ekip performansında limitleri zorlayan bir liderlik anlayışının başarıyı kaçınılmaz hale getirdiğinin altını çizdi.
İnsan odaklı yaklaşım, güven, empati
Zirvenin son bölümünde “Nöro Takımlara Liderlik Eden Beyinler” başlıklı konuşma gerçekleştiren London School Of Mind Kurucusu Dr. Kerem Dündar; insan odaklı yaklaşım, güven, empati, karşılıklı öğrenme, iş birliğine dayalı çalışma, merak ve yeteneklerin yetkinliğe dönüştürülmesinin önemine dikkat çekti. Etkinliğin sonunda genç yeteneklerin soruları yanıtlandı ve yapılan çekilişle katılımcılara 50 adet kitap hediye edildi.