top of page

Çağrı Merkezleri Derneği “2015 Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü Pazar Araştırma Sonuçları” nı Basın Toplantısı İle Kamuoyuna Açıkladı!


Çağrı Merkezleri Derneği, sektörün bilgi merkezi olarak ilgili tüm paydaşlara ışık tutacak değerli bir kaynak niteliğinde olan “Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü Pazar Araştırması” sonuçlarını, 6 Ekim 2015 tarihinde Raffles Hotel’de gerçekleştirdiği bir basın toplantısı ile kamuoyuna açıkladı.

Katılımın ve ilginin oldukça yüksek olduğu toplantıda 25 önemli yayın organından toplam 32 basın mensubu yer aldı.


Basın toplantısında araştırma sonuçlarından dikkat çeken detayları paylaşan ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı ile birlikte, ÇMD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılarından Gürcan Aladinli, Nil Keskin Keleş ve Mehmet Akgün de hazır bulunarak basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page